Hanimeller Kızlar gebelikten mı bilmiyorum ama böyle evde olayım istiyorum sürekli toplulukta oturunca sıkılıyorum ve zaten her yerim şişince rahatsız oluyorum uzanmak istiyorum sizde de var mı böyle bişe darlanıyorm eve gidince rahat ediyorum
Nurr_22_22 Hanimeller hamileliğim boyunca gezdim dolaştım çünkü bebekle bir süre rahat olamayacaktım zira öyle de oldu kızım dışarıyı sever ama uykusu geldiği zaman arabasında uyumaz evi ister zindan oluyor her dışarı çıktışım😒
Hanimeller Nurr_22_22 bebekle gezmek evet zor valla sizin açınızdan düşününce aslında gebeyken gezmek daha güzel
turkuaz_ Bende aynıyım . Aslında dışaeıda çıkmak istiyorum. Topluluk içine değilde hava serin olsa eşimle piknik yapmaya falan gideriz anca işte benek alışverşi için çıktığımızda bi avm ye uğrayıp bişeyler içiyorum falan o yani ful evdeydım gebelik boyunca
Hanimeller turkuaz_ bende açık hava seviyorum ama sadece eşimle gitmek keyif veriyor onun dışında zaten calısıyorm haftanın çoğu günü dışardayım çalışmadığım zamanlar gezmek tabiki isterim ama evde durmak daha rahat geliyor
Nurr_22_22 Hanimeller yani bebeğin rahatı konforu derken kendinizi unutuyorsunuz en azından ben öyleyim inanın doğumdan 4 ay sonra kuaföre gidebildim kaş bıyık aldırmaya saçımı boyaticam kızım 7 aylık oldu bana yapışık duruyor onu bırakıp gidemiyorum kimsede durmak istemiyor inşallah büyüyünce rahata ererim 🤷
Nurr_22_22 Hanimeller nasıl alistirirsaniz öyle gider ben Şubat’ta doğum yaptım çevrem aman soğuk üşür hasta olur dedi kıyamadım gerekmedikçe çıkmadım hiç o yüzden insanlara alışması zor oldu heves ettim bebek arabası aldım onu bile istemez kanguruda gezmek ister ama 8 kilo oldu belim ağrıyor artık sen dışarıya alıştır yarı kirkin cikinca at arabaya parka git işini hallet ki alışsın insanlara dışarıya