Esra-17 Kızlar değişik renkler var yıkamam lazım artık nasıl yıkayacağım kaç derecede ve nasıl ayırmam gerekiyor battaniyeler falanda var
Mrsfly Esra-17 renkliler?, beyazlar ve koyuları ayırıp hassas veya 30 derecede bebek deterjanıyla yıkayabilirsin.
Pinklove Esra-17 beyazlar ve üzerinde desen olan beyazları ayırıp birlikte yıkayın. Sadece renkleri ise tamamen ayrı yıkayın 30 dakika 30 derecede bebek deterjanı ile
guzelanne01_ Esra-17 roossmanda Çamaşır mendili var ondan aldım ben ,renkli renksiz karışıp atırıyorsun ikiye böldüm bendili asla renkler birbirine geçmiyor…Deterjanda kızımdada oğşlumda Dalinin sıvısı ve yumaşatıcısını kullanıyorum 3 yaşına kadar kullanıyorum…
Baharoloji Esra-17 beyaz ve renkliler diye ayırıyorum sadece beyazları 40-60 derecede renkliler 40 derecede renklilere bir de mendil atıyorum renk karışmasın diye rossmanda falan satılıyor renk koruyucu diye siveno baby kullanıyorum sıvı
Derleryahani Pinklove kızlar bebek deterjanı dediğiniz tam olarak ne oluyor? Yami hangi markayı kullanıyorsunuz siz mesela? Ben normalde evde boron sıvı kullanıyorum kendimize. O olmaz mı bebek doğduktan sonra?
Pinklove Derleryahani Hayır tabii ki de bebekler için özel satılan deterjanlar var bebek mağazalarında onlardan alıp kullanmalısınız
Papatya02 Derleryahani e bebek mağazasının kendi deterjanı var ben memnunum kullanabilirsin canım. Baby me markası
Kubrakarahan Uni baby sıvı deterjanı aldım beyazlar ve renkileri ayırdım 30dereve narin yıkamada yıkadım
EbruMD Baharoloji o mendillerle renk karışması hiç olmuyor demi denemek istedim ama hep çekindim açıkcası
Baharoloji EbruMD ben yaşamadım ancak beyazlar kar beyaz gibi kalmıyor çok hafif bir renk değişimi oluyor bazen beyaz renkli yapıyorum o yüzden
asyasemin Birde ben yıkama bitince ekstra durulama programında çalıştırıyorum kızlar aklınızda olsun. Deterjan neticede ve bebekler hassas tenleri
Fey https://ty.gl/7nybkggu5q Şunu aldım ben yıkamak için. Bebek kıyafetlerim çoğu beyaz. Zaten abisinden kalma şeyler🤭
FatmaDkmts Esra-17 ben hepsini bir yıkadim canım 30 derecede 30 derecede yikadigim için renkleri falan karışmadı merak etme sadece bebek programı yoksa makinende 2 kez durulama yaptır
Paramedik16 Esra-17 doğduklarından beri tüm kıyafetlerini bir yıkıyorum (ikiz) renkli beyaz ayırmam renk ayırıcı mendiller var ondan alıyorum 30 derecede kısa programda şıpşak çıkıveriyor