36 haftalık hamileyim bazen kasıklarıma ve belime dayanışmayacak şekilde ağrı giriyor ne oturtabiliyorum ne kalkabiliyorum doktora sorduğumda son günün 26 eylül dedi şimdi bu sancılar ağrılar erken mi ne yapmam lazım bilmiyorum bu haftalarda bunları yaşayıp doğuma giden oldu mu ?