Esmanur43 39+4 günlük hamileyim ciğerlerimi üşüttüm bu normal ya da sezeryan da bana zorluk çıkartır mı bazen nefes almakta zorlanıyorum bu birinci sorumdu diğeri de papatya çayı çok sakinleştiriyor içsem zararı olur mu cevaplarsanız çok sevinirim 🥰🥹
Mrsfly Esmanur43 çok geçmiş olsun canım. Papatyayı bilmiyorum ama ıhlamur içebilirsin demişti bana doktorum
emelslmn Esmanur43 ben bugün sordum 20+3 . içebilirsin dedi sadece günde 1 fincandan fazla içme dedi. Adaçayı ve kekik içilemezmiş hamilelikte.
Basakhilal Esmanur43 bunu doktorunuza sormanız gerekir yanlış yönlendirmeyle gebeliğiniz tehlikeye girmesin
Yazmelegi_ Esmanur43 haftanız gelmiş belki bisey olmaz ama yine de bi doktora sorun isterseniz özel doktorunuz varsa
Esmanur43 Yazmelegi_ var var bi mesaj atayım hafta sonu diye cevap vermez belki dedim ama şansımı deniyim