Kızlar kaset testim koyulaşmamıştı hatta son testim biraz silikti hatırlarsanız. Sonra biraz lekelenmem oldu. Kimyasal olacak diye korktum. Perşembe günü yani tam adet günümde betam 99du. Cuma günü lekelenme olunca tekrar baktırdım 135 di, bugün pazar 353. Artış bana iyi geldi ama 1 günde değil 2 günde 2 katı oldu. Sizce nasıl?