Busraoztrkk Bugün sürekli iğne batar gbi karın ağrısı yaşıyorum kabızlıktan mi usuttugum için olablir mi yoksa bu haftalarda normal mi
Guldenn Busraoztrkk bende 28+6 haftalığım dün geceden beri karın ağrısı rahimde baskı ve belde hafif ağrım var akşam a devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum
Guldenn nun1106 devam etmedi gazdan oldu muhtemelen akşama ishal gibi wc ye çıktım sabahta aynı şekilde rahatladım ağrıda bitti
Sdylmz Guldenn ben 22 haftada kabızlıktan dolayı yaşadım o sorunu hemen hastaneye Attm kendimi korkudan sanki sol kaşık tarafım kesilmiş gibi bir ağrı sızı vardı 4 gün falan çektm kabızlı ve gazdanmış
Sdylmz Guldenn doktor muane etti önce alttan baktı açılma fln olabilir mi diye sonra üstten bebeği kontrol etti. İdrar tahlili verdim enfeksiyon olabilir mi dye en son nstye bağladılar herşey iyi çıktı çok şükür kabızlıkmş ama bitirdi beni o ağrı
Guldenn Sdylmz allah yardımcımız olsun doğuma kadar benim 2. Gebeliğim ilkinde de böyle şeyler yaşadım.
Tobiko Üç gün önce aynı sorunu yaşadım ya 28+4 haftaligim. Bir gece kivrandim aha dedim doguruyorum ahahaj meğer tuvalete cikamadigim içinmiş 🥲
asyasemin Ben gebeliğin başından beri ya kabızım ya ishalim. Her şekilde karnım hep ağrıyor doğumdan sonra geçecek inşallah birçok gebe yaşıyor bu durumu yalnız değilsin merak etme
Sdylmz Guldenn amin inş sağ Salim kucağımıza alırız tehlikeli bişey olmadıktan sonra çekeriz her acıyı yeterki iyi olsunlar 🙏🏻