27r1907 Goncayilmazz tüp bebek ile hamileyim 6 haftalık olacak yarım dediğiniz islemi bilmiyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah
Bebegim3444 Goncayilmazz iki kere yaptırdım. Birinde tutmadi sonuncuda tuttu. Araştırmalarım Sonucu yüzde alti ile sekiz arasında tutma olasılığını artıyormuş.
alpmomm_ Goncayilmazz benim doktorum garanti olsun diye yaptı tabi doktorun önermiyosa.vardir bir bildiğin
Bebegim3444 Goncayilmazz iki negatif aldım tek transfer yapıldı. Üçüncüde cift transfer yapıldı oyle tuttu. Aslında bi sebep yok ama ben stresime bağlıyorum. İlk ikisinde stres yapıp surekli belirti aradım üçüncüde rahattım transfer den once hacamat yaptırdım transfer oldum rahattım artık tutsun tutmasın kafasındaydım baktım ki tutmuş. İlkinde yapılmadı ikincide yapildi tutmadi üçüncüde tuttu. Yanı oran artıyor ama bazen iste negatif alınıyor
Goncayilmazz Bebegim3444 rabbim ne güzel nasip etmiş Rabbim bebeğinizi size bağışlasın hayırlı ömürler nasip etsin RABBİM🤲🏻🌸
Goncayilmazz Bebegim3444 Amin inşallah banada dua edin lütfen inşallah bende olumlu sonuç alırım siz kaç yaşındasınız
Osgedee @“Goncayilmazz” @“Goncayilmazz” evet 3.transferde tuttu , ama benim kan pıhtılasmam varmış 3.transfer öncesi öğrendik. Belki erkenden pıhtılaşmayı öğrenseydik diğer transferler tutardı
alpmomm_ Goncayilmazz ama yaşla alakalı değil benim her şeyim normaldi doktorum.bu kadar ilerlemisken işimizi şansa bırakmayalım dedi