Tazee_anneeli Arkadaşlar merhaba 2. Tarama testim düşük risk çıktığı için doktorum 3. Tarama testine gerek yok detaylı ultrason yapalım yeter dedi, yaptırmayanlar var mı sizler nasıl yaptınız
Yazmelegi_ Tazee_anneeli ben sadece detaylı ve 4 lü test yaptırdım 4 lü yapma amacım ds 2 ve 3 lü test yapmadım die
fizikcianne Tazee_anneeli evet benim de 2 li tarama testi düşüm risk çıktığı için 3 lüye gerek duymamıştı detaylı usg yapmıştık. Hemde özel bir klinik doktoruyla para için bile yapabilirdi ama yapmadı
balevlatlarim3535 Tazee_anneeli fetal DNA yaptirdim o nedenle sadece detaylı ultrasona girdim. 2li ,3lu ve 4 luyu yapmaya gerek görmedi doktorum.
Nnoktaa Tazee_anneeli 2’li tarama testimde düşük risk çıktı. Tıbbı genetik 3’lü test fetal dna vs. Önerdi doktorum. Hiçbirini yaptırmadım. Yaşım 37 olduğu için her halükarda risk çıkacaktı. Gebeliği sonlandırmayı düşünmediğim için yaptırmadım. 5 eylülde detaylı ultrason randevum var. Nihayetinde her türlü kabulüm bebeğim dedim.
Tazee_anneeli fizikcianne evet benimde özel hastane istemediyse gerek yoktur dedim birdaha da istemedim, aklımada takılmıştı teşekkür ederim☺️
Nisanyagmurum 2 li testimiz yüksek riskli çıktı ama 3lu için bişi demedi doktor detayliya gir dedi sadece bende yaptırmadım
Unzile31 Nnoktaa benim de yaş 37 benim de riskli çıkacak ben de hiçbirini yaprirmiyorum bu gebeligimde daha önceki kızımda bir sürü strese soktular beni onları yaşamak istemedim ben de her türlü kabulum diye düşündüğüm için o işlere girmiyorum bu sefer Rabbim bütün annelere sağlıklı bebisler versin kimseyi evlafiyla imtihan etmesin insaallah
Yigit_Yagiz_Moms Fetal dna yaptırdığım için 3 lü ye 4 lüye gerek kalmadı. Yarın detaylıya giricem o kadar
Selcanunal2004 Tazee_anneeli bende de aynısı oldu bebeğim 2.li güzel gelmişti 3-4 gerek yok dedi Bakalım 2 hafta sonra renkliye gidicem
Yessiimm Ben 2li taramayı yaptırmadığım için 3lü yaptırdım bi kaç gün sonra sonucu belli olacak inşallah