Ben de içmeyi denedim ama içtikten yarım saat sonra hepsini çıkardım , doktor tekrar yaparız dedi ama yine içsem yine kusucaktım, bende şeker ölçme cihazı aldım ve 2 hafta boyunca açlık. Ve tokluk şekerime baktım hepsi normaldi, zaten şeker varsa yüksek çıkıyor ona göre doktora gösterirsin değerlerini yemene içmene dikkat edersin ☺️