Fztsevda Merhaba kızlar 1 yaşında kızım var 2 ay sonra da oğlumuz olacak inşallah emzirmeyi hiç bırakmadım doktorum da devam etmemi 2 sini birden emzirebilecegimi söyledi. Aranızda tandem emzirme yapan var mi süreç nasıl ilerledi zor oldu mu ? Tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim
Fattuma Fztsevda ay bende 17 haftalik hamileyim,bende emziriyorum,doktorum bir risk taşımadığını soyledi
Fztsevda Fattuma evet eskiler hep zehirler bebeği sütün karnındaki büyümez vs dedi ama şükür ikisinde de bir problem yok. Sadece beni doğumdan sonraki süreç düşündürüyor ikisini birden emzirmek beni çok yıpratır mı diye
Fattuma Fztsevda Rabbim sağ salim kavustursun,, inşaallah bir zarari olmaz ya😳bende de durum ayni,bazen gözüm korkmuyor değil,ama ilk bebegimi de kesemem daha küçücük 😍buraz zorlanirim ama gecici bir sure zaten