Kızlar 7+1 haftalık hamileyim ama sanki hiç bir belirtim yok kusma bulantı vs yok ama çok fazla ağzıma su toplanıyor yani daha şimdi yemek yedim ama yinede var birde varla-yok arası göğüs hassasiyyetim oluyor ve halsizliğim var ilk hamileliğimde 8 ay kustum onun için anlamadım ya acaba bebek iyimi