KuzeyinAnnesi10 Kızlar 3 gündür idrar yolumda vajende dudakların da yanma ve kaşıntı var. Sağlık ocağına gitsem ılac verir mi kadın doğum mu görmesi lazım mantar enfeksiyonu olduğu düşünüyorum ben 😢😔
KuzeyinAnnesi10 Glbhrk54 galiba havadan çok sık duyuyorum ya eşim yüzmeye gidiyor havuza bide galiba enfeksiyon getiriyor ya
KuzeyinAnnesi10 Whitelavinia ay çok sağolun randevu aldım sağlık ocağına ama bi tedirgin oldum vermezse daha ne kadar çekincem bu acıyı sıcaklardan oldu galiba
Whitelavinia KuzeyinAnnesi10 geçmişte görülen bir rahatsızlıkmis ve gebelikle aktif oluyor dedi durum🥴
Glbhrk54 KuzeyinAnnesi10 bana hamilelikte genelde olur dedi doktor ,geçmezse kadın doğum doktoruna gözük dedi
KuzeyinAnnesi10 Whitelavinia evet dikkat etmezseniz tekrarlar canım vücudun direnç kazanmış olması lazım eskiden geçirdiysen ama sen geçirmemişsin galiba hiç direncin yoktu o yüzden