Sevcan_altunkaya Bu benim 2 gbeligim 1cisi sezeryan olduğu için bunu 38 hafta sezeryan olur demişti geçen hafta doktora gittigimde bebek bir hafta önde gidiyor dedi yarin doktora gidecem doğuma bir hafta var ama bebek önde gidiyor diye erken yatış yapar mı sizce
Nazlikrks Sevcan_altunkaya aynı durumdayız yapmaz yatisini ha ama eğer ki sancıların yoksa sancin varsa yatırır benim sancim çıktı yatiracaklardi yatmadım kendi rızamla ayrıldım hastaneden
Sevcan_altunkaya Nazlikrks masallah kuzum benide 36+1 de gittim doktora 3240 dedi bana yarin gidecem 37+1 oluyoruz bakalm neler diyecek