Herkese merhabalar, 7. Haftadayım normalde sürekli şeffaf akıntım oluyor ayıptır söylemesi yani günlük ped takıyorum sürekli çünkü akıntım çok sık ama bugün ilk kez beyaz yoğun kıvamlı geldi. Sürekli sistit olmuşum gibi sıkıntı veriyor. Normal mi bu süreç sizce?