Buketpendik normal şekermiymiş yani gebelik değilse gizli şeker diyede bişi varmıs herlde bende halsizlik değilde başım da sersemlik bide uyku hali gözlerim bi tuhaf oluyo şu 2 3 gündür var korkuyorum acıkcası akşama kadar düzeliyor ama mayıs ayında baktrdı en son ama aclık 75 ti Dr iyi dedi inş bişi yoktur ya