tambirleydi bende gebelik sekeri var da bu seker yükselince düşürmek için napmak lazım şimdi ölçtüm 174 cıktı
yenibirannis tambirleydi yükselince ne gibi bi belirti oluyo acaba kefir yoğurt bol şu ve yürüyüş diye duydum
Sahdormommy tambirleydi benimde arada yüksek çıkıyor tarçınlı yoğurt duymuştum ben annem öyle yapardı hep
Saliha2020 tambirleydi benımde 199 çıktı doktor hemen dahiliye git dedi ordan da diyet verecekler galiba çok dikkat etmek lazım
Sahdormommy tambirleydi merhabalar açlık şekerinizi nasıl ölçüyorsunuz öğlen ve akşam açlığını nasıl desem mesela sabah ölçtünüz kahvaltı yaptınız iki saat sonra tokluk ölçülüyor ya açlığı kaç saat sonra ölçüyorsunuz tekrar acaba
tambirleydi Saliha2020 insallah su an bebek haftasıyla uyumlu gittiği için bi sorun yok diyolar umarım sonuna kadar bu sekilde haftasıyla uyumlu olur sizinki de aynı sekilde
tambirleydi Sahdormommy aclık zaten yemek yemeden ölçülüyor tokluk ise ilk lokmayı yedikten 1 saat sonra , öğlen ölçmüyorum
tambirleydi Sahdormommy evet ben de artık üç öğüne döndüm🥹 öğleni de yine aclık yemekten önce tokluk ise yedikten 1 saat sonra