Meraba anneler çok merak ettiğim bir konu var bu benim ikinci gebeliğim ilki erkekti suan 25 haftalik gebeyim oğlumda sancilarimi hep belden one doğru hissettim afedersiniz sanki tuvaletim varda cikamiyordum simdiki bebegimin cinsiyetini henuz öğrenemedim
Merak ettigim ise çoğu kişi kız bebeklerde sancinin hep karnından asagi adet ağrısı gibi diyorlar erkekte ise belden oldugu oglumda belden cektim simdide bir kızım olsun cok istiyoruz hayirlisiyla sagligiyla nasip doğrumudur sizce yanıtlarsanız sevinirim biraz uzun oldu ama burda bu konuyla ilgili hic bilgi bulamadim merakimi giderirmisiniz