Cyn1994 Aysenrr35 kız bence ben kendiminkini öğrendiğim an kız çok istememe rağmen içime hep erkek olacağı doğdu 14. Haftadayız doktorumuz da erkek dedi sizde netleştirince yazın olur mu merak ederim 😊 sağlıkla kucağınıza alın 🌸