Umut_aras
Umut_aras ben afedersiniz iliski esnasinda kahverengi kanama ile suphelenmip 3 gün sonra adet günümde test yaptım silik çıktı o gün kanama oldu biz test yalnisti zaten çok ta silikti hamile değilim adetim başladı herld dedik çok silikti çünkü neyse yinede pazartesi Bi kan.verelim dedik 177 cikti doktora söyledim sorun yok dedi Bi daha olursa.git dedi 5+1 de pembe az lekelenme oldu gittik bakıldı daha kese yok rahim kalin kan degeri 466 iyi güzel dedi düşük riski var ama dedi sonra 5+4 te yine aynı pembe lekelenme yine gittik kan 2130 çıktı kadın doğum doktoru yokmuş o zaman bakilmadi keseye falan sadece kan değeri iyi çıktı progstan yazıp yolladı zaten ertesi gün 5+5 te ilk randevu vardı 5mm gördü keseyi düzenli dedi bayramdan sonra Bi daha gitcektik ama doktor içime sinmedi Bi de öncesinde Bi daha istedim gitmek 7+0 da gittik aynı hastane başka doktor a 11mm kese gördü içinde bebek yok dedi iyi değil gelisimide dedi 10 gün sonra gitmiştim ama erken konuşmayalım dedi tam 20 gün sonra 9+6 da gittik kese 16 mm vajinal baktı dedi gelişmemiş dedi sağlıksız boş Bi gebelik bu dedi kanama alanları var dedi kürtajı ben mi yapayım acile mi yönlendireyim dedi zaten benim konuşcak durumum yok eşim dedi ki biz Bi araştıralım sonra ertesi gun 10+0 olmuştu tam özel hastanede gittik eşimle orasına göbekten baktı 13 mm kese dedi ama gelisimi 5 haftada kalmış içinde yolk saç falan yoktu bomboş kanama alanlarında var dedi ben dedim içinde dursa bisi olur mu zehirleme yok dedi içi tamemn boş olduğu için bir sorun olmaz dedi kendi 1 haftaya kadar atar dedi ben kürtaj olmak istemedim 2 hafta beklicem dedim zaten doktorun dediği gibi 1 hafta sonra ağrı ve kanama ile attı kendini çok belliydi bembeyaz yuvarlak içi dolu Bi keseydi çok üzüntü veren Bi durumdu ertesi gün gittim doktora baktı kese yok parça kalmamış kan testi aldı kan uyusmazligi var igne yaptı pazartesi gel dedi gittim baktı sorun yok rahim incelemiş parça yok öyle 1 ay korunun dedi sonra çocuk düşünebilirsiniz dedi bizde şuan hala korunuyoz zaten kanama biteli 27 gün oldu hala adet olmadım normalde 20 günde bir olurdum bakalım nasıl ilerlicek çok uzun oldu ama hakkını.helal et ❤️