Kızlar merhaba,
Benim evim 1+1 çocuk odası yapmayacağım mecburen ama yatak almak istiyorum oğluma. Yatak odamı tekrar şekillendireceğim en uygun konumda yatak ayak ucu kıbleyr geliyot aslında birebir oraya dönmüyoruz. Kuzey güney doğu batı olarak düşünün kuzey kıble batıda yatak başım olacak doğuda ayak olacak tam olarak kuzeye dönmüş olmuoruz aslında ama bilgisi olan bu konuda bana yardımcı olabilir mi?