Gizemd-01 Vajinal yoldan progestan kullanmaya başladım 1 hafta oldu. İlk başlarda yanma olmuyordu .şimdi koyduğum zaman bi yanma başlıyor normal mi bu daha önce kullananlar yazabilir mi ?
Yazmelegi_ Gizemd-01 bende olmuştu doktoruma sordum bırak bir iki gün bakalım demişti kullanmaynca yanma geçti bıraktım sonra tekrar başladım ama ağızdan aldim
gamzecgr Gizemd-01 Tahriş olmuş olabilir ya da enfeksiyon kapmış olabilirsiniz doktorunuza danışıp ağızdan kullanabilirsiniz ama o da yan etki yapabiliyor vajinal kullanirken de tavsiyem antibakteriyel sabunla elinizi yıkayarak ilacı koymanız
palperol Gizemd-01 bende hafıf oluyodu ama akmaya baslamıştı ,doktora soyledım zaten geçmemış. Ultrasondanda baktı. D ıle baslıyan agızdan hap verdı. 3 haftada kanama alanım geçti
27r1907 Gizemd-01 neredeyse 1aydır kullanıyorum hic bi yan etki görmedim hijyene dikkat etmek önemli ic cmasır değisimi falan
Gizemd-01 Yazmelegi_ ben vajinal yoldan kullanıyorum. Bir haftadır günde 3 kere. Dün akşam koydum yandı bu sabah yandı şimdi gene yandı anlamadım telaşlandım aslında
Gizemd-01 palperol salı günü kontrolüm var . Yarın ancak doktora ulaşırım söylerim bakalım ne diyecek
Blossom Gizemd-01 3 gündür günde 3 kez atıyorum. Hiç öyle bir şey yaşamadım. Sadece akıntı olmuş dün gece.
arsaynl Gizemd-01 enfeksiyon olabilir geçen gafta benim de öyleydi artık ağızdan alıyorum ve idrar yolu enfeksiyonu çıktı
bukizanne Kızlar bende aynı ilacı kullanıyorum ağız yoluyla haftada bir olmak üzerede iğne, iki haftadır kullanıyorum yarın doktor kontrolüm var şu an kanamam azaldı gibi ama her peçeteye silmem de kan pıhtısı geliyor başına gelen var mı
Gizemd-01 bukizanne ben sadece ilacı günde 3 kere kullanıyorum. İğneyi kullanma dedi doktor. 1 haftadır kullanıyorum zaten fitilide. Bir haftadır sadece bir kere 3 damla gibi bi kan geldi başka da hiç olmadı pıhtı falan gelmedi hiç.
bukizanne Gizemd-01 yaa maşallah , çok sevindim . Bugün gittim doktora hap ve iğneye devam kanama alanım hala duruyor . Pıhtı içinde korkma dedi 3 hafta sonra tekrardan gideceğim çok şükür ki bebeğim sağlıklı 🙏🏻
Gizemd-01 bukizanne dün gece az bişe kan geldi dene benim :( bugün 11 de randevum var bakalım ne olacak
Gizemd-01 bukizanne ufak kanamalarda tedirgin olma dedi. Pıhtı gelmediği sürece sorun yok dedi. Herşey yolundaymış bebek iyi durumda