Boncukmavis ben de sporcuydum halter kaldırıyordum ama hamilelikle bıraktım hepsini. Günde tek öğün falan beslenirdim tamamen bıraktım beslenmemde sadece faydalı şeyler yedim abur cubur ya da karb ağırlıklı şeyleri yemedim. Sebze ve et ağırlıklı yani. Bu hafta sağlık problemim oldu hastaneye yattım ve yemekler çok kötüydü asla yemek yiyemedim iştahım da yoktu 2 kilo vermişim 29. Haftada. Ve idrarımda keton çıktı bu demek oluyor ki ciddi bir açlık olmuş ve ketozise girmişim ketozis bebek için tehlikeli. İdrar sonucunu görünce ne bulursam ağzıma teptim. Hala verdiğim kiloyu almaya çalışıyorum eğer zayıflamak için çabanız varsa şükredin :)) Allah her şeyden önce sağlık versin ben bunu öğrendim