Selamlar, geçen hafta dr deydim. Rahim uzunluğumu için çok iyi,sıvı için de olması gerektiği gibi dedi. Günümle de uyumluyum. Ama dün mantar var sanırım feci şekilde iç çamaşırım ıslandı. Tüm gün dışardaydım. Bugünse kupkuru. Sabah uyurken 2-3 saniye rahimde elektriklenme oldu, batma yani. Aklım çıktı.
Dün de oldu 3-4 kez. Dr ye haber gönderdim. Pazartesi döncek hastane. Yaşayan var mı?
2-3 gündür bir iki kez oluuor gün içinde. Ani batma. Açılma olmasından korkuuorum. Bu arada hafta içi şeker yüklemesi ve tüm idrar tam idrar kültürü tahlili yaptırdım. Sadece idrarda çok az enf. Çıktı. Daha değerlendirmedi dr.
Yaşayan varsa rahatlamaya ihtiyacım var.