Kızlar daha erken ama şimdeden araştırmaya başladım. Fiyatlar böyle artarken erken almak daha mantıklı ama karar veremedim. İkiz gebeyim 18 gebelik hafta içerisindeyim. 4baybi fiyat performans deniyor ama bilemedim kullanan varmış memnun musunuz? prego da fiyatları 4 baybiden fazla, o nasıl sizce? . Siz neleri araştırdınız?