Benim doktorum yaptırabilirsin 3aydan sonra sıkıntı olmaz dedi benim aşırı psikolojim bozulmuştu kendimi aşırı kötü çirkin hissetmeye başlamıştım saçlarımın durumu da kötü olduğu için mecbur açılması gerekiyordu açtırdım ama kuaförüm de bir daha doğuma kadar yapmayalım nolur nolmaz dedi bir daha yaptırmam açtırma işlemi doktorum onay verdiği halde