Öncelikle merhaba arkadaşlar size bir sorum olacaktı ben ilk kızımı normal yaptim hiç bir sorunum yoktu doğumdan sonra aşırı tansiyon düşmelerim oldu halada devam ediyor ikinci çocuğuma hamileyim ve sürekli tansiyonum düşünüyor tansiyon dusuklugunden benim 5 gün burnumdan kanlar geldi ayakta duramayacak hale geldim ve bi kac defa serum verildi hastanede kızımdan sonra da panik ataklar başladı bunu da normal istiyorum fakat bu durumlardan dolayısıyla eşimde gerekirse sezeryan ol diyor sizce ne yapmalıyım bilemedim bana yardım eder misiniz?