Nazlpkts
mervemorkoc
Aynı durumdayım yarın 41 oluyorum ve hiçbir belirti yok sık sık nstye gidiyorum, eğer kakasını yapıp yeme durumu olduysa bebeğin hareketleri gittiği için hareketlerini iyi takip edin, nst de şu an doktor en çok hareketlerine bakıyor.
İnşallah en kısa hayırlı vakitte doğumlarımızı yaparız 💗