Tugce_23 @"Selingoktugceylin benim ablam doğum yaptı orda çok memnun kaldı ama odaları tek kişilik değil açılması yoktu suni sancı verdiler sonra sezeryana aldılar
Hilal6116 Tugce_23 evet dokdor bey çok iyi saolsun dierleri gibi deil özeldeki dokdorum bu kadar güler yüzlü deildi insan işini severek yapmalı resmen canımızı okuyolar 🥲
Sema166 Tugce_23 Merhaba ablanız sez oldu değilmi ben odalarını tek kişilik biliyordum yanında biri kalabiliyormuydu bide çok merak ettiğim bir şey var sonda meselesi onu uyuştuktsn sonra mı takıyorlar acaba ablanıza sorma şansınız varmı 🥲
Tugce_23 @"Sema166 ablam sezeryan oldu yanında tabiki birisi kaldı ablam uyuşturulup takıldı diye biliyorum ama senin için tekrar sorarım
Sema166 Tugce_23 Ablanıza sordunuz mu acaba uyuştuktan sonra mı takılmış en çok merak ettiğim şey bu doğumuma az kaldı çok korkuyorum 😧