peri5860 benim geçen hafta nst de sancım çıktı 40 üstünde biri diğeride 100 gördü ama eve geri gönderdiler bugün yarın doğurursun diye sonra kanama geldi şuanda açılma var mı bilmiyorum öğlenden beri ağrı çekiyorum boşuna gitmek istemiyorum napıcam bilmiyorum