Aydanbrahimli Merhaba. Şu an hastaneden yazıyorum bende hikayemi anlatmak istedim,umarım sıkılmazsınız🤗 öncelikle çok rahat bir hamilelik geçirdim. Hamileliğim hiçbir işime engel olmadı. Doğum tarihi 15 aralık gösteriyordi fakat oğlum erken geldi. 38+2 doğdu oğlum. Dün ilk defa eşimle perine masajını denedik, erken gelmesinde ben ondan şüphelendim açıkcası🙄 tavsiyem doktor izin verirse perine masajına başlayın. Ama oğlum artık gelişmiş bir bebekti 2 hafta önden gidiyordu yani erken gelmesi pekte bir sorun olmadı. Sabah 7buçukta uykudan uyandım ve bir sıcaklık hissettim. Ayağa kalktığımda şok oldum çarşaf ıslaktı ve hala bacaklarımdan aşağı su akiyordu. Hemen tuvalete koştum ve kanla karışık su gelmeye devam etti. Hemen eşime haber verdim ve doktoru aradım. Doktor dinlenmemi ve 10buçukta hastanede olmamı söyledi. Hemen kalan hazırlıklarımı yaptım ve hastaneye gittik. Fakat benim bir gram ağrım yoktu🙄 doktor çatı muayenesi yaptı ve 6 sm açıklığın var dedi ben şok😳 hiçbir şey hissetmiyordum. Hemen yatışım yapıldı nstye bağladılar bir süre. Saat 1de suni sancı taktılar. 2ye kadar 5 dakikada bir sancı geliyordu. Fakat ishal olduğumuzda sert bir ağrı olur ya öyle bir sancıydı benimki yani dayanılmıycak gibi değil. 2de artık ıkınma hissi geldi bana hemen doğum masasına aldılar . İlk başta ne yapacağımı şaşırdım oysaki herşeyi okuyub öğrenip gitmişdim😑 sağolsunlar doktor ,ebe hepsi gösterti nasıl ıkınmayı ,nefes vermeyi ve sonunda başardım 😍 Epudralsiz hemde😌 Sadece 1 dikişim oldu. Keserken hiç hissetmedim fakat dikiş atarken çok acıdı😢 doğumda sesim çıkmadı fakat dikiş atarken bağırdım biraz😅 insan bir şekilde dayanıyor ama Rabbim güç veriyor🤗 umarım hikayem normal doğum yapacaklar için ilham olur. 1de başlayan sancı 14:30da bitti🤗 hamileliğim boyunca bol bol yürüdüm ve pilates topuyla bazi haraketler yaptım. Eğer riskli bir hamileliğiz yoksa kessinlikle pasif olmayın. Bir Maşallahınızı alırım artık😍🤗
Efuchama Aydanbrahimli ay uzun huzurlu bi ömür bebişle... inşallah benim de böyle güzel geçer doğumum kanlı revanlı hikayelere göre bu hikaye bana cesaret verdi paylaştığın için teşekkürler allah razı olsun
Ozgekin Aydanbrahimli masallah😍😍 Rabbim bana da böyle kolay doğum nasip etsin inşallah ya bnm doğumum çok zor oluyo da🙄😏😏
Eylulikra03 Aydanbrahimli gözünüz aydın Allahım anali babali büyütsün MasAllah darısı bize InşAllah 🤗
Bebegimibeklerken__ Aydanbrahimli ay maşallah ya 😍 bizimki de 40+2 de henüz sancım açılmam da yok. Sizinki çok kolay geçmiş ne güzel 😍 ben çok korkuyorum suni sancıdan 🤦🏻♀️
Aydanbrahimli Ozgekin inşallah güzel düşünün güzel olsun aklıma kötü şeyler geldikçe hep defettim ve olumlu düşündüm😊
Mom534545 Aydanbrahimli maşallah rabbim sağlıkla uzun ömürler versin darsda bütün hamilelere inşallah dikiş atlrken uyuşturulmasını istemedinmi canm
Aydanbrahimli Mom534545 istedim hemde defalarca😅 yaptık dediler ama ben hissettim. Sanırım bir dikiş için gerek duymadılar fazla uyusturmaya🤔
Tutim Aydanbrahimli hayırlı uğurlu olsun bebişinizin 🙏🏼🧿 Maşallah Allah’ım herkese nasip etsin insallah🙏🏼
zeynepnazli maşallah😊😊😊dikişinizin acısını demeseydiniz iyiydi ben dahil çok korkan var 😂😂😂😂yalnız ilk kez okudum dikişin bu açıdan sıkıntısını azmış da aslında ama. acaba bi hata mı yaptılar uyuşturmaları mı gerekiyodu?sağlıkla büyütün bebeğinizi paylaştığınız için çok teşekkürler❤️
Aydanbrahimli zeynepnazli buda zor tarafi olsun dedim😅 korkma canim bebegi icin insan her seye dayaniyor
Aydanbrahimli muhteriz benim karnim zaten karpuz gibi asagida duruyordu. Ben pek anlamadim indigini ama etrafimdakilar inmis diyorlardi🤔
Deletedmom0018 Aydanbrahimli hayırlı olsun ☺️ Yürüyüş yapmaya kaçıncı ayda başladınız ?? Ben henüz başlayamadım da 🤦🏼♀️
Aydanbrahimli Deletedmom0018 hemen basla canim ne kadar cok yurursen sana faydasi olur. Ben hamileligimi ogrendigimden beri yuruyordum son haftalarda daha uzun mesafeler yurudum