Selam herkese. Tüp bebekle 11 haftalık hamileyim. 6. Haftadan beri ara ara kanamalarım oldu ama sancısızlardı. En son herşey iyiydi hatta 2 hafta boyunca hiç lekelenme kanama olmamıştı ama 10. Haftada yoğun bi kanama geçirdim ve sancılıydı bu sefer. Şuan 11 haftalığım hala sancı ve lekelenme ara ara pembe kanama oluyor. 1 gece hastanede yattım ama kanama devamlı olmadığı için hastanedeyken gelmedi ve sadece iğne yapıp beni taburcu ettiler. Doktor bebek iyi diyor kanama Alanı da göremedi.. benim gibi böyle kanama yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? Psikolojim alt üst oldu tuvalete girmeye korkuyorum kan görücem diye 🥺 progestan fitil kullanıyorum. 3 günde bir proluton depot yapıyorum ama geçmiyor bi türlü