El2sed39 Ben ikisini de kullandım doğumdan sonra, ikisinin de faydasını gördüm. İlk gebeliğim olduğu için sanırım fazla hassasiyet oldu, ilk haftadan hafif yara olunca krem ve kapağı dönüşümlü kullandım. Yaralar iyileşince sadece kapakla devam ettim. Hala emzirme aralarında kapak kullanıyorum hassasiyet hissettikçe. Kişiden kişiye fark edebilir belki, ben kapakların çok faydasını gördüm.