Saliha7 Kızlar iki hafta önceye kadar cok rahat gebelik geçirdim. Bu gazla dedim doğum yakın güzel bir temizlik yapayım. Yapmaz olaydım sol kalçamdan bir elektrik çarpması yaşadım iki haftadır topallıyorum. Doktor doğumdan sonra geçer dedi ana ben yürüyüş yapamıyorum merdiven inip cıkamıyorum. Şimdi de 39+ 6 oldum hiç bir doğum belirtisi yok bebişten. Doktor olumsuz bir şey demiyor aslında ama suyum iyi kalp atışı iyi beklemeye devam. Hiç belirtisi olmayıp bir anda gelişenler var mı ? Hareketsizlikten dolayı moralim bozuluyor sadece plates topuyla hareket yapabiliyorum.
uralnur Saliha7 tam da aynı durumdayım 37+1 normal de yürüyüş yapmam gerekirken ben kalkıp lavobaya bile gidemiyorum sol tarafım tutmuyor topal bir şekilde evde geziyorum doktor da normal deyip gönderdi bende doğması için dua ediyorum 🥺
aysee-yakupp01 Hurma , ılık su , ahududu yaprağı çayı içebilirsin açılma için , bide burda okumuştum sıcak suya oturuyorlarmış yine açılma olsun diye inşallah sağlıkla doğurursun 🌸
Saliha7 uralnur Sağlıkla kucağına alırsın inş sende 😊 insan uyurken yatakta dönemiyor sürekli zaten wc ye gitmem lazım ama bebişin keyfi yerinde hiç gelesi yok 😅
Saliha7 Direk şikayetimi söylediğimde siyatik sinirine baskı yapmış doğumdan sonra geçicek dedi. Herhangi bi takviye demedi bende talep etmedim bilmediğim için aslında