Esss Kizlar 36+2 deyim ve dun ic camasirimda kan lekesi vardi kucukte olsa baya gerdi beni. Sizde de oldumu? Olduysa ne kadar sonra dogum yaptiniz? Doktorlariniz ne dedi?
Deletedmom434 Esss sancın varmı? Yoksa eğer doktoruna bilgi vermen yeterli olur eğer nişan ise 1 gün içinde sancılanıpta doğum yapabilirsin 2 haftada sürebilir
Suzitosuzi Esss taze kan mıydı kırmızı yoksa kahverengi leke gibi miydi? Bende de kahverengi leke oldu bir hafta önce doktora söyledim normal dedi geçiştirdi kanaman olursa gel dedi. Başka bi doktora daha görüneceğim bakalım 🤔