momkaratas Herkese selamlar 🌸 14+5 tam gaz büyümeye devam ediyoruz. Sadece sormak istediğim bir şey var ve sizler ne düşünüyorsunuz merak ediyorum. Bu evrede saç kestirmek sıkıntılı mı ? Bebek için soruyorum aslında. 🙃 Azıcık ucundan alsak mesela 😋
babylook momkaratas bende çok boyamak ve kestirmek istiyorum ilk üç ay zaten boyamak yasak kestirmekle ile ilgilide büsürü söylem var o yüzden dogumu bekliyorum🙂
Pinklove momkaratas Saçınızı istediğiniz boydan istediğiniz ölçüsünde istediğiniz kadar kestirebilirsiniz. Ama saç boyamak hamilelikte yasaktır içerdiği kimyasallar nedeniyle
Cyln00 momkaratas ya ben hamile olduğumu bilmeden bebek 5 haftalıkken saç boyadım hala onun vicdan azabını çekiyorum ama bilmiyodum aşırı zararlıymış Ama saçta kestim öğrendikten sonra saç kesmek neden sıkıntılı olsun ki iki kere kestim
momkaratas Pinklove evet hiçbir şekilde boyamayı düşünmedim. Bitkisel boya olsa bile. Ama kestirme konusunda tam da emin olamadım. Malum sıcaklarda cabası. Fazla bunaltıyor biz annecikleri 🥲
momkaratas Saç diplerinden bebek vitamin alıyor diyorlar. Bende tam emin ve net olamadığım için hiçbir şey yapamıyorum. 😰