[silindi] Kızlar merhaba, tam 6 gün önce doğum yaptım. Normal doğum yaptım fakat doktorum yine de antibiyotik verdi. Kullanıyorum ama içim pek rahat değil. Normal doğum sonrasında da antibiyotik veriliyor mu? Kullananınız oldu mu?
Minikkush9496 [silindi] bende 7 haftalığım canım dişim iltihaplandığı için mecbur kullandım hatta 1 tremesterfe yasaktı ben kullandığım antibyotik ama başka çarem yoktu duyduğum kadarıyla 2 tremesterden sonra ve emzirirken kullanmak olur
Onemother1 [silindi] ben sezeryan oldum doktor yazdı 500 mg lıktı kullandım valla bitene kadar.sonuçta doktor veriyor zararı olsa verir mi.sonuçta senin sağlığın söz konusu gerek duymuş ki vermiş.içini ferah tut bişey olmaz bence kullanmalısın doktoruna güven