Hilal0453_ sevk etse bile canım randevusuz asla gitme yoksa benim gibi perişan olursun tansiyon düşüklüğü için hayalet gibi gittim sevk olduydum bende randevum yok diye kapının önünde 2 saat beklettiler bide üstüne hakaret isitip muayene olamadan geri gelmiştim evime bir daha asla şevket yılmazın kapısının önünden dahi geçmem çok büyük yeminliyim oraya