20+6 haftalığım 6 gündür sağ bel boşluğumda bir ağrı vardı doktoruma danıştım idrar testi istedi ultrasonla baktı ve sağ böbreğimin şiştiğini söyledi taş ya da kum olabilir dedi idrar testinde de hafif enfeksiyon çıktı ilaç verdi dün gece kullandım ilaçları ve sabah kalktığımda ağrı böbreğimden sağ kasığıma inmişti gecede sancıyla kalktım 2 defa arada ağrı girip çıkıyordu doktorumla konuştum tekrar ve taş aşağı inmiştir hareket etmiştir dedi aynı şeyler başına gelen var mı varsa nasıl geçiyor bu ağrılarla nasıl baş ediyorsunuz