seda23_ Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim göğüs hassasiyeti hakkında sormak istiyorum ilk başlarda regl günümdeki gibi şiş ve acıyordu ama şuan acıma geçti hafif dolgunluk var bu normal mi
Huhu21 seda23_ kızlar size en büyük tavsiyem göğüslerinizi bol bol nemlendirin benimkiler kaşınmaya başlamıştı ve şu an çatır çatır çatladılar geç kalmadan önlemi alın
TgbHmz seda23_ Evet benımde geçince çok korkmuştum acaba bebeğe bişey mi oldu diye ama nornalmiş 35. Haftama gireceğim ucu dışında çok bir acısı yok hala
seda23_ Beyzanrrr bende normalde belirgin uc yoktu hamile kaldıktan sonra büyümeye başlayınca ucları gerçekten can yakıcıydı iç çamaşırı baskı uyguladıkça canım yanıyordu şimdi oda geçti sizde devam ediyor mu uclarının hassasiyeti
Beyzanrrr seda23_ ne hikmetse ediyor canım aksine bide uçları yara gibi oldu sızlıyor annem zeytinyağı surmemi önerdi daha 18 haftalık hamileyim sen düşün çok kucuguz daha
seda23_ Beyzanrrr zeytinyağ çok şifalı ben krem sürüp rahatladım ama o daha mantıklı doğal inşallah sizinki de geçer
seda23_ Huhu21 ben ondanda korktuğum için nemlendirmişim ama kaşınma ve acı geçince bırakmıştım devam edeyim o zaman
Huhu21 seda23_ ben acıya çok dayanıklı olmama rağmen hem kaşıyıp hem ağlıyordum 85 bedenden 100 bedene çıktım şimdiden sarkma var mosmor çatlaklar psikolojim bozuldu ben çok geç kaldım nemlendirmek için şimdi yapıyorum ama bir faydası yok
seda23_ TgbHmz bende korktum bebeğin kalbinin durduğunun belirtileri arasında hamilelik belirtilerinin biranda kaybolması yazıyordu bende sormak istedim çok şükür içim rahatladı
TgbHmz seda23_ İnternete bişey yazmaya insan korkuyor gerçekten bide benim ilk gebeliğim herşeyden nem kapıyorum😊
seda23_ TgbHmz benimde ilk gebeliğim bişey olsa elim hemen telefona gidiyo araştırıyorum orda da olumsuz şeyler görünce stres oluyorum burda sorduğum iyi oldu içim rahatladı 😊