Bsraaa3 Kızlar merhaba , ben 4 aylık hamileyim 1 haftadır vajinamda yanma ve batma yaşıyorum doktoruma danıştım fitil , travazol verdi . Ben de fitili kullanmaya korkuyorum açıkçası travazol sürsem de bir şey olur mu ? Bu durumu yaşayan var mı