Merhaba güzel anneler, doğum şekliniz belli mi ? Kafanızda bir şeyler oluştu mu?
Benim çatı kemiğimde bir darlık varmış ama doktorum normal doğumu deneyebiliriz dedi. Kafam çok karıştı korkuyorum, pazartesiye kadar karar vermem için süre verdi. Hala kararsızım 🤷🏽♀️ sezaryen istersem çarşamba için gün verecek 🤷🏽♀️