mn151022 37.haftamdayım sırt ve bel ağrısı şiddetli bir şekilde hissediyorum. Doğum belirtisi olarak geçiyor Bu durumu yaşayan var mı ?
Svgyl mn151022 bel fıtığım olmasına rağmen bel ağrısı yaşamıyorum 38+3 deyim kasıklarda ağırlıktan dolayı gelen bir ağrı oluyor bir de adet sancısını benzer çok kısa süreli düzensiz sancılarım oluyor
Catsofmom mn151022 Doğum sancısı kuzum 😔 nstye bağladılar bu yüzden 100-120 vuruyor ağrılarım. Pazartesi sezeryana alacaklar
mn151022 Svgyl bunlar da doğum belirtisi olarak geçiyor bebek kanala kendini yerleştirirken bahsettiğin bu ağrıyı çekiyoruz 😄🫶🏻 demek sizin kavuşma da yakın
mn151022 Catsofmom sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın inşallah 🥹🌸 benim de başladı sancılarım ama düzensiz aralıklarla gelip gidiyor
mn151022 nefessmommm beklemek istiyorum sancılarımı tam hissetmek istiyorum ama belli olmaz tabi herkesin doğumu sancılı geçmiyor yine de belirli aralıklarla gelen sancılarım olursa hastaneye gitmeyi düşünüyorum 🥹