Rabiamasat evet kasiliyor sanci esnasında sertleşiyor yalanci sancidan farki gittikce siddeti artarak sancinin girme suresi aralıkları hep ayni araliklae içinde
Benm sabahtan 20 dakikada bir hafif hafif bas agrisi gibi olmaya başladı aksam ustune kadr sonda 6 ya dogru 15 dakikada bire düştü 7 den sonra 10 dakikada bire düştü ve tabi basagrisi gibi olan sancı biraz daha agrimaya başladı ve tam kuyruk sokumundan kasikalrima dogru inip agri vurur ve dizkapaklarima kadar uyuşur du sanki her an yere dusucekmisim gibu bi his gelirdi ve en son 9da 5 dakikada birr düşüp nisanımin gelmesiyle hastaneye gittik 9 35 de hastaneue girdim onluk giy hazirlan derken nstye bagladilar sancilae 100 ve üzeri idi ama dayanilmicak sancı degildi tabi ve aciklik 2 cm idi hastaneye gitmeden evvel de evde meryem ana otunu yapıp oylr gitmistim ve en son catala ciktigimda 6 sana sonunda 10 cm aciklik olmuştu
Ve en son 03.55 e kdr yürüdüm hareket yaptm pilates tolunda hareketler yaptm ama hicbir sekilde bir kere bile ah oh demedim 2 kere refleks olarak ikinirken sesim çıktı sadece o kdr kendi doktorum nobetci degildi baska bir doktor girmişti dogumuma ve sabah 9 gibi kendi doktorum geldiginde zaten sana cok guveniyordum biliyordum dogumhanede seni konusuyorlar prenses diye bahsediyorlar ilk gebelik olmasina ragmen gıkı çıkmadı masallah diyorlar seninle gurur duydum dedi o kdr mutlu oldum ki rabbkm herkese boyle dogum nasip etsin