Burcuukk geçen hafta aynısını yaşadım ya aklım çıktı akşam altıya kadar en fazla iki kıpırtı oda çok çok hafif sanki bağırsak hareketi gibiydi.altıda bidaha acile gittim ultrason da doktor karnıma vuruyor yine uyanmıyor öyle derin uyumuş. Kalp atışı filan vardı çok şükür. Nst bağlanınca hareket etti beyefndi ama ömrümden ömür gitti 🤦🏻♀️