kızlar iki gün önce alerji sebebiyle kurdeşen döktüm. Kaşıntıyla beraber ellerimde ağrı da oluştu. Doktor iğne verdi yaralar hemen söndü el ağrım da geçti.
Ama dün gece tekrar ellerim ağrımaya başladı ellerimi kapatamıyorum eklemlerim ağrıyor. Tekrar iğne olacağım. Bu durum ödemden mi kaynaklı yoksa alerjiden mi yaşayan oldu mu? Çok kötüyüm ☹️ 38. Haftadayım