Erken dogum rıskım oldugu ıcın sadece uzanıyorum ve 33 . Haftadayız progestan kullanıyorum sabah erken uyandım progestanı vajınaya koydum. Bır ıkı saat sonra tuvalete ısrara cıktıgımda peceteye afedersınız sankı sumuk gbı uzayan sarımsı bır akıntı geldı ama bıraz fazlaydı. Endıselendım . Ilk gebelıgım hıc bır fıkrım yok. Normalde progestan erıyınce beyaz bır akıntı oluyordu ama bu defa boyle oldu acaba bu progestan degılde başka bırsey mı ?