Sema_sema Ben yaptım kızlar kız gösteriyor. Aceba doktoru cinsiyetini söyleyen varsa yapabilirmi merak ediyorum doktorun söylediğiyle uygulamanın söylediği aynı olan var mı .google çin takvimi cinsiyet hesaplama yazmanız yeterlii .
Nazlican1994 Sema_sema hiç bir zaman kesin sonuç vermiyor maalesef 🙂 benim takvime göre doğru çıktı ancak kuzenimin kızı takvimde erkek oğlu da takvimde kız göründü 🙂
5678_ Sema_sema benimde ablam bana yapmıştı çin testini tarihî yanlış yapmıştı ve kız diyodu teste sonra bı gün sonra tarihi sordu bana söyledim yanlış yazmışım ben dedi tekrar testi yaptı erkek çıktı doğru da çıktı kaç kişi yaptı kendisi için doğrusu çıktı
Fatma171921 Ben 3 gebeliğimde de tuttu 4. Hamileliğim 13. Haftada yaptıkları tahminle buda doğru görünüyor
Dilansmr21 Sema_sema benim her yerde erkek çıkıyordu ama ben hep kız hissettim sen bir şey hissetmiyor musun
Sema_sema Dilansmr21 ben kız hissediyorum ama belkide öyle olmasını istediğim için öyle hissediyorum ☺️
Mzzz Benimki yanlış çikti çevremdede tutan var tutmayan var zaten 2 seçenek var elbet biri tutar biri tutmaz yani tamamen tesadüf 🙏😇
Sm135 Sema_sema ay doğru çıkanlar tamamen tesadüf bende çok inandım erkek çıkıyordu cinsiyet partisi bile yapmak istemiyorum erkek biliyorum falan dedim😂 kız çıktı