Kizlar merhaba .. dun reglim biteli 4 gu.n oldu miee bulantisi gibi hafif bi his vardi test yaptim cokkk dikamtli bakinca golge gibi cizgi cikti. Testi suya tuttum kurudu gene belli cizgi. Sunu demek istiyorum adetime 1 gun kala.yapoyorum gene golge gibi cikiyor sonra adet oluyorum testlerde mi bir gariplik var bende mi ..fikirlerinizi yazarmisiniz 😊