Cansuttyy ben ıslak mendil ve deterjanlarını unıbaby aldım
Yenidoğduğunda kullanmak için ise pamuk aldım
Islak mendil değil de pamuk kullanırım diye
Ama şampuan mustela düşüniyırum. Gerçi bazı kişilere konak yapıyormuş. Ama yinede 1 paket 500 ml almayı düşünüyorum. 6 ay yetiyormuş.
Pişik kremi araştırmama göre en iyisi bepanthol sanırım