zulosyazici Kızlar 12+3 üz. 5 gündür her gün denize giriyorum doktor sakınca görmedi izin verdi girdim. Bugün koyu sarı akıntım geldi normalinden tamamen farklı. Kötü koku yoktu. Bodrumda şehir merkezine uzaktayım. Doktora da gidemiyorum. Sizce bebeğe zarar vericek bir durum mu bu ? Artık denize girmesem kendiliginden geçer mi yoksa bebeğe bişey olur mu çok korkuyorum..ilk bebeğimi 6 haftalık kaybetmiştim. Hep bi kaybetme korkusu içindeyimj
gamzecgr zulosyazici kötü koku yoksa sarı akıntı da normal merak etmeyin şöyle bir tavsiye vereyim benim doktorum önermişti hep öyle yaptım sıkıntı yaşamadım denizden çıkınca bikini bölgesini ıslak bırakmayın çıkar çıkmaz altinizi değiştirin bikini/mayo ne giyiyorsaniz öteki kuruyunca 2 taneyi döndürebilirsiniz ben öyle yaptım hep çünkü denize girmek değil özel bölgeyi ıslak bırakmak enfeksiyon yapar
Ayaz51- 12.haftada akıntı gelmesi normal , bana da denize girebileceğimi söylemişti doktor ama yine de o kadar sık girmeyin bence , kalabalık kısımda değilde daha sakin temiz kısmında girin enfeksiyon kapabilirsiniz
zulosyazici gamzecgr artık dahada dikkat edicem daha 4 günümüz var ama girmeyeceğim kesinlikle. Ama şuan ki enfeksiyon bebeğe zarar veriyormu onun endişesi içindeyim
gamzecgr zulosyazici haftaniz çok küçük bişi olmaz merak etmeyin enfeksiyon her gebenin başına geliyor doğuma kadar kaç defa atlatanlar var bol su için söker